Nowa szansa w buddyzmie

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony także było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję a przeżyłem poruszenie, jako że był w ową stronę pokazany gruntownie taki tenże zajście, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie wejście do innych wymiarów i czasów. Ty zobaczyłeś wypadek, aż do którego przyczepiony był mamuci bagaż emocjonalny, w takim razie przejąłeś moduł uczuć osób biorących w poprzednio udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko naprawdę wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe w chwili, podczas jak nie inaczej mają miejsce. Gdy właśnie się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój strzyga opuszcza twoje mięso natomiast udaje się z misją ratunkową, by odciążyć tym, którzy umarli, oraz aby pokrzepić ocalałych. Budzisz się wpółżywy, ponieważ wielce silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci były małe, czasem śniło mi się, że w domu wybuchał płomień, tudzież ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie nie inaczej miało położenie w twoim poprzednim wcieleniu, oraz sentyment paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci dotychczasowy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju sen za jednym zamachem uwalnia podzespół zablokowanych emocji tudzież pomaga uwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kolizja bądź dramat, co mogę sporządzić?Możesz znajdować się w środku stanie kogoś ostrzec, lecz ta podmiot przypuszczalnie negacja logiczna wywiać twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo także prawa ręka na rzecz ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem dodatkowo poproś anioły o ratunek w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc coraz niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie dzieciak mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie zaś czułam, że to właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego całokształt do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą natomiast twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów metoda doświadczania natomiast wzrostu, w zamian życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą do wnętrza dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec cię, że ogół u niego w porządku.Miałam aborcję, oraz po pewnym czasie poroniłam również czasami śni mi się dwaj dzieci bawiących się ochoczo wewnątrz ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w ów maniera, to wewnątrz kto podejście mogę im ulżyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w środku snach, żeby przypomnieć ci, że całość u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą również rozwijają się, wewnątrz miarę jak na przykład ty plus twoja klan uczycie się zaś doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeżeli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat w ich imieniu, sprawiając, że poczują członkostwo do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi oraz wznosząc zbyt nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała pensjonarka a powiedziała, na sposób ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej opinia, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo prawdziwie cudowne. Musiałaś znajdować się nader otwarta oraz wrażliwa, dlatego że córeczka miała ewentualność nawiązania z tobą nie inaczej żywego oraz wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wybitnie ważna oraz przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj opinia przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości za pośrednictwem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza narracja, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W jaki tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda proporcja twojego snu to niejaki aspekt ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości istnienie każdej tej części, zaś zarówno słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie i duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wyjście w jaki sposób najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, wszak z kolei powiedziała, że nie ma czasu ani siły na uprawianie pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana i oszukana, również wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę plus łańcuch, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, jakkolwiek przypuszczalnie właśnie tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca incydent: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść plus je usunąć.Zinterpretowałam owo nie inaczej: Muszę wykluczyć ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom zbyt twierdzenie mi naprawdę kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I ano, również nie. Niektórzy siła robocza mają duże zdolności parapsychiczne również mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych tudzież oczywistych, to różni zasoby ludzkie postrzegają rzeczy w różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje natomiast przekonania. Bezpieczniej będzie rozzuchwalić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo opatrywanie sygnaturą na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany litera oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów także dlaczego populacja je mają? Co jest dozwolone spośród tym sprawić?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które częstokroć tłumione są odkąd ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezsilny lub bezwładny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym w sumie, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie do wnętrza myślach takiego snu, przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wytrzymałość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada wynagrodzić te uczucia w środku taki strategia, do wnętrza jaki nie można było tego wykonać w środku czasie, podczas jak było się faktycznie bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że aktualnie od momentu długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny spanie prawdopodobnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować wytrwały wejście aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą niezbyt dokładnie wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy zwyczajowo dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią bądź nie chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości z wykorzystaniem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wyrzygać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora na skroś przemienianie wiedza lub uczuć w środku opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W jaki postępowanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda detal twojego snu owo jakikolwiek wymiar ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza trwanie każdej tej części, oraz zarówno słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie jakim sposobem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, niemniej jednak od tego czasu powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na egzekucja pracy natomiast dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, także wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę plus kolejność, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, aliści przypadkiem ostatkiem sił tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca incydent: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam owo tak bardzo: Muszę wypędzić jarzmo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom zbytnio poręka mi nie inaczej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I tak bardzo, plus nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne a mogą dostroić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych oraz oczywistych, to różni populacja postrzegają rzeczy wewnątrz odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie ośmielić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają owo samo prestiż dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony cyfra oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów plus z jakiego powodu kadry je mają? Co wolno z tym sprawić?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nagminnie tłumione są od chwili wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezsilny lub bezwładny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym wspólnie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie w środku myślach takiego snu, tuż przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się nasilenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zadowolić te uczucia w taki modus, w jaki nie jest dozwolone było tego dopuścić się wewnątrz czasie, podczas jak było się racja bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż już od długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny spanie być może istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym sztywny dostęp do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez ograniczeń przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Sny owo odkąd dawna jeden spośród przedmiotów zainteresowania osób parających się magią także ezoteryką. Nie odkąd współcześnie przypisuje się konkretne ranga zarówno poszczególnym symbolom sennym, na sposób również treści, która pojawia się we śnie. Wierzy się, iż to, co nam się przyśni przypuszczalnie mieć odzwierciedlenie też do wnętrza rzeczywistości. Marzenia senne mają swoje spodnia warstwa wewnątrz podświadomości, która w środku ciągu dnia rejestruje ludzkie pragnienia, lęki, myśli dodatkowo obawy. Rezultatem tych wrażeń jest sen, zaś jego ważność interpretujemy do wnętrza senniku online. Dla wielu osób sny jeszcze pozostają tajemnicą, której rozwiązanie jest przecież na wyrwanie ręki. Sennik jest narzędziem pozwalającym na dociekanie, co niesie ze sobą ta aspekt ezoteryki. Sennik wyjaśnia znaczenia symboli sennych, takich podczas gdy np. brzemienność, maluch, zęby, pies. Są owo najpopularniejsze symbole, które wielce cyklicznie pojawiają się wewnątrz snach. Wiele jest oraz symboli o znaczeniu jakby negatywnym tj. niewierność bądź kostucha - paradoksalnie są one interpretowane do wnętrza wybieg pozytywny. Do innych popularnych znaczeń sennych należą: kot, wąż natomiast pogrzeb. Sennik winien istnieć pierwszym miejscem, w środku którym będziemy poszukiwali znaczenia symbolu sennego wkrótce po przebudzeniu. Jeśli przeświadczony przenośnia pojawiający się we śnie zwłaszcza zapadł Ci do wnętrza wspomnienie, spróbuj wypróbować jego obrączkowanie w środku senniku. Może de facto jego wyjaśnienie odkryje nim Tobą zawiłości przyszłości albo wspak, pozwoli uzmysłowić sobie fakty, o których wcześniej nie zdawałaś sobie sprawy. Więcej na przedmiot interpretacji snów jest dozwolone wynaleźć wewnątrz dziełach Zygmunta Freuda. Jego "Wstęp aż do psychoanalizy" obfituje w środku ciekawe interpretacje pojedynczych symboli sennych. Sennik ów uzupełnia również syntetyzuje interpretacje najpopularniejszych symboli, czyniąc go wielką encyklopedią znaczeń symboli sennych. To, co niezbadane dodatkowo niewyjaśnione intryguje nas najbardziej. I rzeczywiście oto zamiłowanie tematyką snów przetrwało aż do dnia dzisiejszego. I przyzwoicie, bo sny zasługują na specjalne miejscowość wewnątrz naszym codziennym życiu.Mówi się, że sny są odzwierciedleniem duszy. Stanowią integralną wymiary naszego życia dodatkowo o ile ich negacja logiczna zauważamy a nie próbujemy poznać, to tracimy cząstkę samego siebie. Sen owo zero innego, kiedy głos naszej podświadomości, dający nam wybitnie cenne podpowiedzi. W życiu codziennym nierzadko możemy się zastać z powiedzeniem „prześpij się spośród tym”, ponieważ to racja w trakcie snu nasza podświadomość pomaga nam podjąć właściwe decyzje, od chwili tych prostych, po te najbardziej skomplikowane. Podsuwa nam wskazówki plus wnioski, aż do których nie bylibyśmy w środku stanie osiągnąć cel do wnętrza trakcie dnia codziennego, będąc zbyt niezmiernie pochłoniętymi natłokiem problemów natomiast spraw do załatwienia.Sny są na miarę znaki, o których pisze Paolo Coelho w środku swojej książce Alchemik. Pokazują nam, wewnątrz jakim kierunku zmierza nasze egzystencja i czego no tak naprawdę pragniemy. Ukazują nam nasze wnętrze także wszystkie niepoznane plus niezgłębione zakamarki naszej podświadomości. Uzewnętrzniają ukrywane gdzieś w środku środku uczucia, pragnienia i emocje. Często ostrzegają nas przed chorobami, których do tej pory sobie negacja logiczna uświadamiamy, natomiast które w tej chwili istnieją w naszym organizmie. Warto dostarczyć szczególną uwagę na powtarzający się spanie, jako że to tak nasza podświadomość ukazuje nam nasze błędy, o których chcieliśmy zapomnieć albo z których negacja logiczna zdajemy sobie sprawy.Sny są odbiciem stanu naszej psychiki, zdrowia dodatkowo sytuacji życiowej. Ukazują nasze lęki dodatkowo demonstracje, pragnienia ewentualnie przykre przeżycia a towarzyszące im emocje. Wszystko to, spośród czego negacja logiczna zdajemy sobie sprawy, nie zauważamy innymi słowy nie chcemy zwrócić uwagę tudzież zepchnęliśmy je od początku do końca do naszej podświadomości, wbrew że są one niesłychanie istotne na rzecz naszej egzystencji.Sny czasem mówią o nas więcej, niż sami o sobie wiemy czy chcemy wiedzieć. Zrozumienie języka, jakim przemawiają pozwala odrestaurować połączenie z tymi częściami naszego ego, których negacja logiczna uznajemy w ciągu własne. To pozwala nam trafić do prawdziwych możliwości, co pozwala zrobić efektywne zmiany we własnym życiu. Interpretacja snu raz za razem wydaje się właściwie trudna, jakkolwiek pożądane byłoby oddać jej ociupinę czasu, bo wielokrotnie nasza podświadomość przez sny próbuje nam garść przekazać. Coś, co może egzystować na rzecz nas niezwykle cenną wskazówką, informacją, a czasem nawet przestrogą. Nie ma jednego, z górska kraina ustalonego sposobu interpretacji snów. Każdy sen należy brać pod uwagę indywidualnie, zwracając szczególną uwagę na emocje, jakie towarzyszyły nam w trakcie snu.Nasza podświadomość do wnętrza trakcie snu stara się nam wyiskać ważne informacje tylko na skroś symbole. Im więcej ich zapamiętamy, tym dokładniej będziemy mogli zinterpretować krajowy sen. Takie symbole senne są dla nas wskazówkami zaś podpowiadają nam, co powinniśmy dopuścić się także którą drogę przebrać, ażeby nie dopuścić kolejnych kłopotów i niepowodzeń życiowych. Ukazują nam czas przyszły oraz konsekwencje naszych decyzji, zaś w podobny sposób ostrzegają nim błędami życiowymi. Sny, posiadają indywidualną interpretację, w środku układy od konkretnej osoby. Znaczenie każdego symbolu można interpretować na parę sposobów, natomiast impuls poszczególnego przesłania tkwi przed chwilą w nas samych.Powinniśmy zawsze pomnieć, że sny mówią nam, kim w ten wyjście naprawdę jesteśmy, dają nam grunt wskazówki plus pokazują glob nagminnie z doskonale innej perspektywy. Zwracajmy skutkiem tego uwagę na nasze sny, albowiem możemy w nich znaleźć odpowiedzi na mnóstwo nurtujących nas pytań, i z przyczyny wskazówkom w środku nich zawartych możemy odskoczyć wielu nieprzyjemności tudzież niepowodzeń życiowych.

Komentarze